menu

Klachten en geschillen bij Metdrank.nl

Klachten en geschillen bij Metdrank.nl

Nooit leuk! Niet tevreden zijn. Wij proberen het positief te houden en willen dan graag van je weten wat we kunnen doen om je wel tevreden te krijgen.
Er zijn vier mogelijkheden om ons te bereiken!


1. Je kunt ons bellen op 073-5221711

De snelste manier is om ons te bellen, je kunt je klacht voorleggen en we proberen dit dan zo snel mogelijk op te lossen. 


2. E-mail ons op info@metdrank.nl

Dit is misschien wel de beste manier, want zo heb je je klacht zwart op wit staan. Stuur eventueel foto’s mee, dan hebben wij informatie om uit te zoeken waar het eventueel fout is gegaan. En als je dan binnen 24 uur reactie krijgt, zit er ook al een oplossing bij!


3. Kom langs in de winkel

Het praat altijd het makkelijkst als je elkaar ziet. In veel gevallen kunnen we de klacht gelijk behandelen en afhandelen.
Bezoek ons op onderstaand adres:

Oude Baan 17

5242 HT Rosmalen


4. Stuur een klacht via het contactformulier

We hebben een contactformulier op de webshop staan. Als je ingelogd bent, hoef je alleen maar je klacht in te vullen. Ook hier krijg je binnen 24 uur reactie.


Nog steeds niet tevreden?

  • Je kunt altijd je klacht voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel.org: www.sgc.nl 
  • Wil je nog hogerop? Dan kun je terecht bij het Europees ODR platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ 
  • Heb je een klacht over de pagina ‘Klachten en geschillen bij Metdrank.nl’? Ga dan naar onze ‘Klachten- en geschillenpagina’...
    Oh wacht! Ja, dat is dan wel dubbel op! Sorry! 

Nieuwsbrief

Vul hieronder je e-mailadres in, schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang alle aanbiedingen.

* E-mailadres:

© Metdrank.nl • Sitemap Privacy